fredag 29 maj 2009


Vet ni vad? Igår efter jobbet hade jag inte något inplanerat alls! Jag åkte hem och gjorde två studentkort, som jag visar en annan dag, studenten kan få se dem först. Efter det åkte jag hem till mamma, pappa och mormor. Pappa var först inte hemma när jag kom, han har tydligen varit ute på någon mc resa. Tyvärr blev han förkyld och han tyckte inte att det var så roligt att nysa i hjälmen, så de åkte hem en dag tidigare.
Efter det var det att duscha som stod på listan och sen kröp jag ner i soffan!

Idag slutade jag tidigt och åkte raka vägen hem. Surfade lite medan jag väntade på sambon. När han kom hem åkte vi upp till Gunnarskog där festen för bröllopet är i morgon. Vi skulle hjälpa till att göra i ordning lite, men när vi kom fram så var allt nästan klart. Hjälpte till med lite småsaker bara, men det blir så fint så! Ska ju bli fint väder i morgon också och det tackar vi för.
Efter det åkte vi till stan och handlade lite och sen tog vi oss en liten åktur till Ingestrand och kollade om det hände något kul där..



***


Kram

3 kommentarer:

Geta sa...

Hoppas ni får en riktigt bra dag i morron! Vädret verkar ju vara med er.Krama bruden från mej.
Ha det gott!

Karin sa...

Så härligt med bröllop!! Hoppas det blir bra väder. Vi ska på bröllop 13/6 och det ska vara vigsel i en skogshage....då behöves det fint väder!!!

Sara S :-) sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Kram!