söndag 3 maj 2009


I stället för att vika papperna i torsdags, bjöd jag in oss på mat hos mamma och pappa. Det blev grillat med potatis och sallad. Mamma hade gjort någon sallad med olivolja, flingsalt, salladskrydda och en massa grönsaker och det var så gott! Visste inte att det var så gott med salt på sallad, men det passade jättebra ihop!

1 maj spenderades hos Kristin, Mikael och Elin.. Vi gjorde färdigt deras festprogram och namnskyltar. (Man har ju inte bara ett järn i elden) Efter det hade vi körövning, vi var inte så många men det vi kom i genom båda låtarna och det var så himla bra!
Tacos åt vi på kvällen och Robin, Kevins bror, sov över hos oss.

Igår var jag och Kristin i Charlottenberg och shoppade skor och en kofta till bröllopet. Så himla gôtt för allt som blir färdigt. Fann ett par jättefina beiga skor med paljetter på, kanske man kan säga... Efter det åkte vi på en konstrunda som heter värmlandshjärta, jätte mysigt och det verkar som det hade varit mycket folk under dagen...
Sen bjöd Kristin och Mikael oss på grillat på kvällen, det var Kristins födelsedag så det var hon som fick kortet som jag gjorde.. Tror det blev en trevlig födelsedag för henne, vi hade det ialla fall bra!!

Idag får vi se vard dagen bjuder på, men jag hoppas det blir något roligt!


***


Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Du verkar ha haft en härlig helg, med mycket god mat och umgänge.
Kören? är det samma som Ewa E?
Din kort är ju helt underbara, önskar jag kunde.....

Marie sa...

härligt grattiskort!

Ewonne sa...

Gillar verkligen färgerna du valt till ditt kort! Jättesött blev det!