torsdag 7 maj 2009


Igår hade jag ingenting inplanerat efter jobbet och det var såå skönt! Först gick jag och Kicki ut på promenad, det var ett tag sen nu så vi hade mycket att prata om.
Efter det åt jag mat- pannkakor med sylt och grädde- längesen jag åt det nu och det var riktigt gott.. Sen kom svärmor och Robin hit och fikade. Jag fick ett paket med trosor av henne och jordgubbsplantor- så himla snällt! Tack!!
Sen blev det lite bloggande och tv tittande!

Idag har jag fullt upp hela dagen.. Först jobb, sen kör och efter kören ska vi på jobbet gå på roof och äta mat. Det var någon trubadur som skulle spela åsså var det någon tävling som man ska gissa låtar i..
Jag vet inte riktigt så det får jag berätta efter vi varit där!


***


Kram

1 kommentar:

E sa...

Tack för söta kommentarerna i min blogg, blir så glad:) Har kikat runt hos dig och hittat många fina kort!