söndag 17 maj 2009

I fredags hade vi bara en mysig hemmakväll jag och sambon. Var ganska sleten efter veckan som gått med förkylning och annat.


Igår var jag och pappa på rallycross på westom. Det lockade mycket folk- vilket inte jag tyckte först men både pappa och speakern sa det så då får jag väl tro på dem.. Jättekul hade jag i allafall och dagen bara flög fram. Tyvärr var jag tvungen att åka när finalerna började för jag skulle på kör! Inte så himla kul men det var tur att jag skule på något roligt, annars hde det nog känts värre. Det gick ganska bra på kören får jag säga- mot vad det gjort förut. Däremot börjar vi få tiden emot oss och vi har inte riktigt grejat detta med att dansa och sjunga samtidigt än. Men vi får hoppas vi får ihop det!
När jag kom hem så var det dags för Robinson och Eurovisionsslagern, somnade såklart innan röstningen men fick se idag att Norge vann. Åh va roligt för dem!



***


Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej hopp!..Allt väl?..Rallycross..de var längesen jag var på...det var tider det när rallycrossen var på topp..kommer ihåg de gångerna när folket kom i massor..21tusen var vi där då i lilla R..stad!!...Slagern ja..vicken tur att Norge vannn:)..ha en skön dag..kram..PIA

Camilla sa...

Hej!
Tänkte bara berätta att vi har fått in en liten söt lotusblomma till din kruka nu! =)
Kram.