onsdag 27 maj 2009


Har ju glömt att visa min nya lilla bôbbe från konsthantverk! Köpte den i lördags när jag, Kristin och Elin var på stan. En rosa elefant så himla go!!

Igår var det en sväng på stan efter jobbet, 40 minuter hade jag på mig och jag hann :) Sen var det en tur ut till Ingesund och öva öva öva, för tävlingen nästa vecka. Oj, oj får allt se hur detta blir, det har varit en del ändringar på slutet och det är ganska svårt att omprogrammera hjärnan när den väl vant in sig i nått.. När jag kom hem hade sambon gjort ciabatta och det var ljuvligt gott!

Idag jobbade jag till 18,30 så jag kom inte hem förräns klockan var närmare sju idag heller. Idag bjöd sambon på majskolvar och till efterrätt var det jordgubbar, hallon och glass. Mums vad gôtt det var!


Nu ska jag gå ner och bädda ner mig i soffan och se på film..



***



Kram

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Dâ va att en söt bôbbe :)..har någon sån där figur i nåt skåp jag med......måå såå gôtt..kram..PIA

Anonym sa...

Kul att du unnar dig saker, det är man alldeles för dålig på! Bortskämd av gubben är du oxå, blir nästan lite avundsjuk;)

E sa...

Nä men vilken charmig goding....:)

Pillargontanten sa...

Vilken söt liten böbbe :O)
Böbben du har där hemma, verkar också va en söting, lagar mat och donar :O)