torsdag 21 maj 2009


Var bara tvungen att ta ett kort på vad jag ser utanför mitt fönster! När jag sitter vid datorn och blickar ut har vi detta otroligt vackra äppelträd i blom utanför.

Tisdagen var lika fullspäckad som mina dagar har varit nu ett tag. Jobbade, efter det var det dags för kören och efter den träffade jag Marleen och vi åt pizza. Mums! Det var så där himmelskt gott denna gången! Var väldigt längesen jag prata med henne nu så det var gôtt att få träffa henne igen... Sen var det raka vägen hem och lägga sig!

Igår efter jobbet hade jag ett av mina sista utvecklingssamtal och precis när jag kom hem ringde Robin och undrade på hur han skulle ta sig till oss. Jag visste inte alls hur de hade gjort upp så jag sa att jag hämtar honom. Men innan jag kunde göra det så skulle pappa komma och sätta in ytterligare ett telefonjack hos oss. Vi har bara ett uppe och ett nere i sovrummet och det har varit ett för lite, så nu har vi ett i vardagsrummet också.. Sen åkte jag och hämtade Robin och vi lagade oss lite mat och småpratade lite.. Sen kollade jag på tv:n och där somnade jag så sött...

Idag på morgonkvisten var jag på gökotta, men tyvärr hörde vi ingen gök i år... Efter det gick jag och Kicki ytterligare en liten promenad och nu sitter jag här och undrar på vad dagen har att erbjuda.. Känner att jag ialla fall ska ta det väldigt lugnt!!



***


Kram

Inga kommentarer: