tisdag 5 maj 2009


I söndags hade jag en riktig slappardag! Jag satt iofs och förberedde för våra kort till Stockholm, men det var framför tv:n med massor av filmer. På eftermiddagen var jag på en extra insatt körövning i tre timmar och det var jättekul som vanligt!

Igår hade vi planeringsdag på jobbet och dagen bara flög fram, det var Kristins första dag på jobbet efter ett år av mammaledighet och det var så roligt att hon kom tillbaka! Efter jobbet hade jag en klipptid och det var så skönt att få klippa av sig håret. Fattar inte varför jag ska vänta så länge mellan gångerna bara! Jag är ju så nöjd efter varje klippning.
Sen var det dags för pysselkväll på jobbet och det var där jag gjorde kortet som jag har på bild idag. Fyra kort blev det tillslut så nu blir det kortbilder hela veckan! Vi hade det jätte trevligt och de andra gjorde minst lika mycket kort som jag!

Idag har jag jobbat sent så nu blir det snart att bänka sig framför tv:n, äta kvällsmat och slappa!



***


Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hejsan...hur mås det?..bra hoppas jag:)..du får la sköte om deg noooga ..fine kort du gjort..pysselkväll på jobbet..hm..det var längesen vi gjorde det nu.. m,en det är väl så att vi har alldeles för mycket av allt för att hinna..kram..PIA

Karin sa...

Det är så kul med pysselkväll på jobbet, men vi är så dåliga på att planera in det!!! Var det du som höll i kortpysslet???