lördag 23 maj 2009


Om torsdagen blev så lugn vet jag inte... Sambon och hans bror hade bestämt att de skulle till svärmors lägenhet och överraska henne med att plocka bort lite flyttlådor. Jag ville inte vara sämre så jag följde med och tänkte göra i ordning köket. Vi var där i nästan 3 timmar tror jag och det blev en enorm skillnad! Gissa en som var glad igår när hon kom hem ifrån resan till Åland! När vi kom hem var det bara att krypa ihop på soffan och somna.. Denna dagen hann vi inte ens få på någon film innan jag sussade.. :)

Igår gjorde jag helt klart alla festprogram till bröllopet, hade några snören kvar som skulle fästas på kortet. Efter det så tänkte jag att jag skulle baka småkakor, "löv som aldrig misslyckas" hette dem.. Ja, jag förstår inte riktigt varför de heter så... Klart att jag kunde misslyckas men tillslut hade jag ialla fall några kakor på plåten och smaken var bra som tur är.
Vi åkte till tippen på eftermiddagen och kastade en hel bil med skräp, gisses vad skönt det var och få bort allt som bara står och skräpar. Sen åkte vi hem till svärmor och fikade en stund- mums. Efter det åkte vi hem och sambon gjorde korv stroganoff och jag och Kicki tog en promenad. De beställde en resa till Mallorca de igår och åker idag.. Lyckostar!!

Idag ska jag in till stan och gå på Jössefröjda med Kristin och Elin, kan nog bli en hel del fôlk eftersom det är så fint väder:



***



Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hoppas ni hade en trevlig dag på Jössefröjda! Vi har varit inne i kväll, och lyssant på Lilla O som spelat på torget :O)