fredag 15 maj 2009

Idag får det bli ett inlägg utan bild, för vår andra dator vill inte vara med. Nu sitter jag vid den bärbara och för att få in bilderna måste jag ha kamera sladden och den fann jag såklart inte.. Det är likadant med datorer som med bilar: De ska bara funka!!!

Igår jobbade igen efter min släng av förkylningen och det gick bra, var en riktigt bra dag!! Efter jobbet var jag och Kicki S inne på Annas scrapbooking och shoppade lite. Hon skulle ha till sina tackkort och jag var bara med som stöd. Slank ner ett och annat papper + lite dekorationer men det var inte så mycket... :)

Sen var det dags för körövning, det börjar närma sig nu med vår tävling. Nu håller vi på att få ihop våra danssteg tillsammans med låtarna och det är inte det lättaste vill jag lova.. Himmel och pannkaka vad ska det bli av det här?



***


Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jag blir så nyfiken, vad är det för tävling ni ska va med i?
Sjunger du i samma kör som Ewa E?