onsdag 13 maj 2009


Förra veckan när jag kom hem hade sambon överraskat mig med att tapetsera det enda vi hade kvar att tapetsera. Det blev jättebra! Känns mycket mysigare nu i köket. Det var inte mycket som skulle tapetseras men ni vet hur det är.. Är det något man inte hinner med innan man flyttar in, då kan det ta sin tid för att få det i ordning sen.. Nu är det i allafall gjort och vi är jätte nöjda!
Annars har det inte hänt så mycket mer dessa dagarna eftersom jag blev förkyld. Jag har bara legat framför tv:n och kurerat mig. Har plöjt i genom en massa filmer.. I morgon har jag däremot tänkt att jag ska jobba igen.. Jag är fortfarande hostig och snuvig, men det kommer jag nog vara ett tag framöver. Blir man förkyld på våren så brukar det hålla i sig en stund..



***


Kram

Inga kommentarer: