tisdag 19 maj 2009


I söndags var jag och hälsade på Anna som ligger inne på sjukhuset. Stackarn, måste vara hur tråkigt som helst att ligga där, finns ju inte så jätte mycket att göra... Jag var ialla fall där en stund och vi åt glass och godis... :) Hennes mamma och pappa kom också dit på besök och då passade det för mig att åka. Tänkte nämligen ta mig en tur till Ikea och Bergvik. Köpte faktiskt inte så himla mycket på Ikea.. Typ en hundring gick allt på: toaborste, skärbrädor, tallrikar, diskborstar.. Ja jag tror inte det var något mer.. På Bergvik köpte jag mig ett par nya sommarskor men sen bidde det inget mer där heller..
När jag kom hem hade sambon och svärmor överraskat mig med att göra i ordning ett litet jordgubbsland och sått lite grönsaker till oss. De är väl för goa!!! Hoppas jag lyckas hålla det vid liv bara, man vet aldrig med mig...
I går jobbade jag hela dagen, sen var jag på hemligt möte ;) och efter det hade vi Apt på jobbet. Så jag kom hem närmare 20,00 och då fanns det inte så mycket jag orkade göra.. La mig på soffan och tittade på tv.
***
Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Va gulligt att få ett litet land iordninggjort :O)
Hälsa Anna, om det är blogganna, som jag "känner" Hoppas hon kryar på sig snart och tar upp bloggandet igen :O)