måndag 25 maj 2009





Lördagen spenderades hos Kristin hela dagen! Precis när vi skulle gå in till stan somnade Elin och hon sov i 1,5 timme.. Så vi blev lite sena ner, men det gjorde inget. Första stoppet gjorde vi i alla fall på shalom och köpte oss en pizza och delade på. Sen gick vi omkring på stan och jag hade nya skor på mig.. Ja, ni kan ju gissa vad som hände.. Världens skavsår!! Fick köpa plåster men det hjälpte inte så jätte mycket tyvärr. Var ganska glad när jag kom hem till Kristin kan jag lova!!
På vägen hem blev vi stoppade av polisen, eller rättare sagt jag. Tryckte ner rutan och stannade bilen.. Inser då att jag tryckt på fel knapp! Jag hade använt knappen för fönstret där bak.. :) Satte på bilen igen och ner med framrutan, polisen bara skakade i huvudet och skrattade.. Man kan tro att jag var jättenervös, men det berodde verkligen bara på hjärnsläpp..
När vi kom hem tittade vi på Robinson och åt godis och drack dricka...

Igår bakade jag två sorters kakor till, kokosdrömmar och skurna pepparkakor, har kommit in i ett nytt bakträsk nu. På eftermiddagen var vi hembjudna till svärmor på mat och det hade hon verkligen lyckats med! Det var så himlans gôtt..

Idag har det varit jobb på listan och sen var det dags att förbereda inför lördagen då vi ska på bröllop. Känns inte riktigt som vi har kontroll på allt men det ordnar sig alltid :)


***


Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va du bakar, duktiga du :O)
Vi var också i stan en sväng på lördagen, torget vid 18, lyssnade på Lilla O när han spelade :O)

Geta sa...

Vilken mysig lördag ni verkade ha. Värst vad du bakar, det går ofta i perioder för mej med. Ha det gott!
Kram.

Carina sa...

Här blir man ju riktigt sugen på en god kaka.