torsdag 2 juli 2009


Tror ni inte jag somnade när det var Morden i Midsomer i tisdags?? Så himla typiskt mig, här hade jag längtat hela dagen efter det och så somnar jag efter typ 45 minuter! Vaknade igen halv tolv, gissa om jag blev trött på mig själv...

Igår var jag hemma hos mor och far och passade syskonbarnen, mamma och pappa skulle bort och frågade mig om jag kunde passa barnen i någon timme. Självklart gjorde jag det, vad har man inte mostrar för.. Vi satt och tittade på barnprogram och sen var det läggdags.. Först somnade lilla barnet, sen mellan barnet och sist det stora barnet..:) Allt tog lite drygt en timme och det får man väl vara nöjd med.. Så himla rofyllt bara så det var nära att jag också somnade, men det gick bra.. När jag höll på att natta den stora tjejen kom mamma och pappa hem så de blev inte alls så sena. Själv kom jag hem närmare tio så då var det bara att hoppa ner i sängen för mig med..

Tio i fem vaknade både jag och sambon i morse, verkar vara vår nya väckarklocka.. Än en gång kom det in en geting och denna gången var den inne i sovrummet! Fy bubblan för att väckas på det sättet, tog typ 5 minuter sen var den borta, men tror ni jag kunde somna efter det? Åh nej.. Bara att gå upp det..

Efter jobbet idag började jag storstäda! Om det är någon gång på året jag storstädar så är det inför semester! Så himla skönt att komma hem och det är nystädat. Jag kastade även ut alla sängkläder så just nu är de ute på vädring.. Gissa om jag är nöjd! :) Nu kan jag verkligen njuta av att ta semester i morgon!


Ha det bra!


***


Kram

2 kommentarer:

Karin sa...

Semester är underbart!!!

Pillargontanten sa...

Ha u en riktigt underbar semester :O)