lördag 4 juli 2009


Här kommer mitt andra bidrag till sommartävlingen som scrapperiet har, denna gången var det att tolka en kortskiss.

Igår gjorde jag min sista dag och nu väntar fyra veckors härlig semester! När jag kom hem så sov jag i typ 2 timmar och sen när jag vaknade så började det att åska. 5 timmar åskade det mer eller mindre så gissa om min dag slutade lugnt. Jag bor ju ca en mil utanför Arvika och här går det inte att ha på någon tv, dator eller telefon så det är väldigt speciellt när det åskar. Jag hann att läsa bok, att göra kortet och att göra en ny lo, så jag fick mycket gjort! Som tur var slutade det åska runt 20,30-21,00 tiden och 21,30 började reprisen på Morden, så jag hann och se det avsnittet ialla fall. Somnade inte på hela programmet... Duktig väl? :)

Idag började jag dagen med att ta en promenix med Kicki runt "gårn", det blev väldigt varmt.. Trodde det skulle ha laddat ur ordentligt igår, men värmen och den kvalmiga luften är allt kvar än tycker jag. Blir nog ytterligare en urladdning skulle jag kunna tro.
Efter det har jag inte gjort så mycket, pratade med Anna i telefonen och vi måste ha suttit en bra stund för helt plötsligt var klockan halv två!

Nu ska jag i alla fall sätta mig att pyssla lite till har jag tänkt mig, fick scrapbooking tidningen i förrgår så jag kom in i ett sug efter att få göra lite sidor igen..



***


Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Åska på landet är inte att leka med, vi har det likadant :O)
Fint kort!

MarieG sa...

Vilket fint kort du gjort!!
Här har åskat åxå... och nu är det faktiskt lite svalare... skönt!
Hoppas du får en härlig semester!
/MarieG

Jennie/Deleelsia sa...

Vilket sött grattiskort, dessutom emd ett av mina favorit mönsterpapper :)