onsdag 8 juli 2009

Här är lilla jag!

Idag var vi på Ultraljud Karlstad och vilken otrolig upplevelse det var!
Tänk att man nästan kan se allting i hela kroppen på den lill*.. Helt otroligt! Vi valde ialla fall denna bilden för den gav mig och sambon mest.. Den är inte den klaraste profilbilden men vad gör väl det när det ser ut som h*n suger på tummen eller vinkar... Blev framflyttad några dagar så nu är beräknad födelsedatum den 11 december och vi är i 17+4... igen... :)

Igår var det en lika fullspäckad dag som det har varit idag.. Jag, mamma och mormor skulle ut på en endagstur och shoppa lite.. Mormor ville gärna åka till Kongsvinger så vi började med att åka dit.. Där kom vi in på en affär som sålde ljus och där fanns det många ljus vill jag lova! De hade även lite andra dekorationer men det mesta var ljus.. Här kan ni se affären. Väl värt ett besök om ni är i Kongsvinger någon gång.. Jag köpte mig ett ljusfat och två dukar som kommer att bli välanvända!

Efter Kongsvinger åkte vi till Snoka, även det är en jätte mysig affär med massor av saker i alla skrymslen och vrår.. Här köpte jag mig en gardin, en lampskärm och en blomma som också ska få pryda mitt hem!

Det mormor ville helst med resan var att få komma till Shoppingcentret i Charlottenberg så det avslutade vi dagen med.. Måste jag erkänna att jag köpte massor av saker där med.. :)
Pyssel saker, kläder, tvättbalja, ja massor av saker som kan vara bra att ha!! Jag hade en underbar dag men tyvärr säger nog inte min plånbok detsamma men vad gör väl det.. Pengar är till för att användas.. :)

Efter Ul idag har jag varit hos min syster och passat hennes små busbarn i några timmar menas de andra flyttade lite möbler till deras nya hus. Dessutom skulle de till banken och det passade ju bra när vi ändå var i Karlstad. Runt halv sju var allt klart och då åkte jag och sambon till Ikea och Bergvik en snabbis så vi hann med det också innan vi åkte hem.

Nu ska jag sova!!


***


Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kusinen!

Grattis till den lill* i magen! Vad roligt!
Idag (eller igår 8/7,enligt klockan) så blev jag mormor igen :)
Erica fick en liten gosse till kl.8.00. Han skall heta Hugo.
Kram Kusin Jeanette

Pillargontanten sa...

Mysig bild! Kram!

Anna sa...

Skönt att höra att allt går bra! :) KRam Anna

Dahlarna sa...

Åhh vad kul med ultraljud! Kommer ihåg hur otroligt häftigt det var & graviditeten blev mycket mer verklig efter att ha sett sin lilla bebis! Verkligen en underbar känsla! Hoppas att du har en bra helg!