torsdag 16 juli 2009

Heidi


Igår hade jag en riktig semesterdag .. Solen sken och jag satt ute och läste! Åh va härligt det var.
Jag pysslade lite och sen var jag inne på Annas scrapbooking och köpte lite mer pyssel saker, börjar bli dåligt med det menar jag... ;)
Vi hämtade dessutom Robin, sambons bror, som ska vara här i några dagar. När vi kom hem gjorde vi minsta möjliga. Härligt!

Idag var jag och fikade hos Sara och Heidi. Vi kom på att vi inte träffats på 4-5 år!! Tiden bara flyger fram, herregud!
Måste ju erkänna att träffa en sån otroligt söt och go tjej, inte minskar suget efter att den man själv har i magen ska komma ut.. Inte för att jag vill att h*n ska komma tidigare men man blev allt bra sugen att få snosa sin egen bebis.. Det ser så himla underbart ut! :)
När jag kom hem började jag göra i ordning alla saker som jag ska ha med mig till helgen, vi ska nämligen vara med på en loppis igen, jag, mamma och syrran. Det tar allt mycket längre tid än vad man tror att få ihop allt.. Höll på i 4 timmar tror jag.. Puh!
Idag var jag även tvungen att räkna alla scrapsidor jag gjort under semester, 17 stycken! Wow, det är ett stort rekord för mig det. Brukar oftast göra några mer under semestern, men 17, det har jag aldrig kommt upp i..


***


Kram

5 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Vilken sötis, förstår att du längtar :O)

♥ Pia... sa...

hej i värmen...17 sidor..det var som sjutton du:).inte dåligt...själv gör jag inge....loppis..var dååå??..nyfiken ..ser inga loppis här hemma..bara när vi är ute och åker..och tror du att tommy vill stanna då:)...!!kram..ha de..Pia

♥ Pia... sa...

ja men dååå kommer ja
hej

Marie sa...

17 stycken, inte illa. Heja heja! :)

Ingmarie sa...

Jättetrevligt att få följa dig!
Toppentrevligt!

Kram!