söndag 12 juli 2009


Igår var det mycket som stod på mitt schema.. Först tog jag och Kicki oss en morgon promenad i det härliga väder som kommit in över Sverige för tillfället.. Det regnade vill jag lova.. Man känner sig däremot otroligt duktig när man kommer in igen!
När jag kom hem igen gjorde jag ytterligare en Lo klar. Tror nästan jag har gjort en Lo om dagen nu sen semestern började, helt otroligt!
Sen var det dags för att göra sig i ordning för att gå på bröllop.. Vi åkte in lite tidigare för vi var inte riktigt klara med telegrammet och tillslut fick vi ihop ett men gissa om vi fick bråttom! Tjugo över var vi klara och bröllopet började halv tre, men vi hann! Bröllopet var jättefint, hon passade så himla bra i sin klänning! Annars är hon en person som aldrig har klänning på sig men den var perfekt. Tyvärr tog jag inget bra kort på dem så det får jag hoppas någon snäll kompis ger mig en bra kopia..
Efter bröllopet åkte jag hem och gjorde mig i ordning för nästa kalas, det var Maria som hade inflyttningsfest i Brunskog. Vi blev inte så många men vi hade väldigt kul ändå!

Idag var vi också ute på en promenad på förmiddagen, jag och Kicki.. När vi typ hade en kilometer kvar började det såklart att spöregna, så vi fick ta skydd i en busskur.. :) Där stod vi en stund tills det blev lite bättre och sen gick vi snabbt hem..
Efter det ser ni nog vad jag har gjort på bilden här ovanför.. Bakat. 4 olika sorter, sockerkaka, rulltårta, havreflarn och kokostoppar. Det känns så skönt att få det gjort, vi har inte haft något hemma alls att bjuda på när det kommit hit folk, så det var på tiden.
Nu ska jag se om jag kan få ihop en liten sida till, för än suger det i pysseltarmen!


***

Kram

Inga kommentarer: