söndag 19 juli 2009

Jag får fortsätta visa mina layouter för än har jag inte hunnit visa alla! :) Den här är ifrån Fjällbacka när vi var där 2007, det finns så många fina hus där..

I fredags var vi hos en kompis till mig och fikade, vi fick glass, hallon och jordgubbar. -Mums vad gott det var. Vi har inte träffat dem på så länge heller så det var kul att äntligen få ses! Efter det skulle sambon till några släktingar så då handlade jag lite mat och sen åkte jag upp till svärmor och duschade för att få tiden att gå.. Sen åkte vi hem och lagade mat och började packa bilen för loppisen som jag skulle vara med på... När den var halvfull så åkte jag hem till mamma och pappa och väl där blev den full! :) Tänk vad mycket man har som man egentligen inte behöver, det är ju hemskt!!

Igår åkte vi upp till Köla där loppisen var och det är allt ett litet pyssel innan allt kommer upp som det ska..Tillslut var vi ialla fall färdiga och kunde avnjuta lite fika innan det började.. Det kom inte så mycket folk som jag hade trott att det skulle göra, men vi fick iallafall sälja lite saker och det är ju det som är meningen..:) På slutet kom det tyskar eller holländska turister som köpte alla mina tupperware burkar jag hade med mig, skönt att jag inte behövde ta med dem hem, de tar ju trots allt mycket plats!
När vi kom hem var jag helt slut så jag rasade i säng och läste ut Sjöjungfrun.. Den var verkligen superbra!!

Nu ska sambono och jag åka ut på en semester tripp i några dagar så vi hörs igen på Onsdag eller Torsdag!!


***

Kram

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ha det gott på trippen till Oslo :O)
Kul att du fick lite sålt på Loppiset :O)

Morfen sa...

Det är kul att sälja grejer på loppis. Jag gjorde en sån grej för några år sedan och fick sålt rubbet på några timmar - så härligt att åka hem med tom bil och fickorna fulla med pengar. :D Ha en trevlig tripp! Pillargontanten skriver här att ni åker till Oslo. Underbar stad! Kul att du är med i utlottningen av mina stämplar, självklart har jag lagt i två lotter i potten till dig. Kramkram!!

Sara sa...

Nja, Oslo vet jag inte.. Vi ska till Falun, men jag kanske har skrivit fel någonstans, det vet man aldrig med mig ;)

Karin sa...

Massor av nytt att titta på och läsa här hos dig. Länge sedan jag hade tid att riktigt blogga runt!! Hoppas ni får en skön trip. Det där med loppis hade jag också behövt vara lite aktiv med!!