måndag 6 juli 2009



Mina senaste dagar har bara handlat om scrapbooking. Gissa om jag har gjort en hel del nya sidor, jag har haft jätte roligt och det har inte funnits någon scraptorka överhuvudtaget!
De här sidorna är till mitt resealbum från vår resa till Mallorca förra året.. Idag när jag höll på med en av mina sidor tog tejpen slut, men vi skulle ändå in till stan och handla så jag tänkte att köper mer då.. Oj vad fel man kan ha! Det fanns inte i hela Arvika, jag var inne på Bokia, Bokträdet, Annas (Stängt), Styckåsen och Palmviken.. Inte meningen att jag skulle göra något mer antagligen.. :)

Så nu sitter jag här framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske ska läsa en stund, just nu läser jag Camilla Läckbergs Sjöjungfrun och den är, än så länge, jättebra! Boktips om ni inte har läst den..

Ha det bra!

***

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint du gör! Visst är det lite skönt att va ledig i det här vädret med så man kan mysa och greja lite;) Kram på dig!

AnnaB sa...

O, slut på fotofix är inte kul...! Fast eventuellt kanske det finns andra saker än scrapping att pyssla med också. =) Jättefina sidor!

Morfen sa...

Vilken fin layout! Jobbigt när det är slut på fotofix, men det finns ju webbshoppar som tur är. :D Biltemas dubbelhäftande tejp är superbra annars. Kram!!