fredag 10 juli 2009

Detta är en lo som jag har gjort efter Veckans skiss. Jag och Kristin på Elins dop förra året.

Igår pysslade jag på fm, ett gratulationskort och ett "telegram" till ett bröllop som vi ska gå och kolla på i morgon.. En gammal klasskamrat som gifter sig och det vill man ju inte missa!
Under tiden jag höll på kom Kicki TS och en kompis till sambon hit och vi började med att fika..Efter det gick jag och Kicki TS upp på pysselrummet och stämplade och punchade som aldrig förr!
På eftermiddagen åkte jag till Linda (också en gammal klasskamrat) och fikade, sen började vi bygga ett pussel på 1500 bitar. Det var riktigt kul, längesen jag byggde såna stora pussel nu!
På hemvägen handlade jag och när jag kom hem bytte jag om för att basta. Kicki och Linus har nämligen köpt en bastu som vi invigde igår. Åh va härligt!!
Gissa om jag somnade gott igår kväll!

Idag pysslade jag också på fm och vid ett-tiden träffade vi Patrik och "Lena" vid Thai restaurangen. Där åt vi buffén som de har.. Mmm, det var gott det!!
Sen åkte vi ut till Anna, Håkan, Olof och nytillskottet Gustav, han är så himla söt! Gôtt att få se dem allihop, för det var längesen nu.. Olof växer och växer, det går så fort så man tror inte det är sant!


Ha det bra i regnet!!


***


Kram

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..åå vad du håller igång:)..såg att ditt lilla liv växer oxå..härligt..och vänner ja det är nåt som är skönt att ha..kram..pia

Pillargontanten sa...

Oj, oj, jag kan bara hålla med Pia, vad du grejar :O)
Ha det bra i regnet :O)

Anna sa...

Misstänker att jag får tillfälle att träffa dig imorgon då... ;) KRam

MarieG sa...

Härlig layout!! Lägga pussel ja, minns inte när jag gjorde det sist... det är så rogivande...
Ha det så bra i regnet - snart kommer solen igen!!!