tisdag 14 juli 2009


Igår var vi i Karlstad hela dagen. Vi åkte och kollade på barnvagn eftersom det kan vara lång leveranstid, men jag fann ingen som jag blev riktigt nöjd med. Efter det var vi en snabb sväng på mitticity och sen skulle jag iväg till min astma läkare. Sen åkte vi till syrran och hjälpte dem med ett flyttlass till huset och när vi var klara med det, kom barnen hem och då passade jag och mamma dem. Fika blev det såklart och sen tog vi ett sista flyttlass för dagen innan jag och sambon åkte till Bergvik och tappade bort varandra där.. :) Tillslut kom han ut och då var klockan närmare 21,00..

Idag har jag pysslat ihop en scrapsida och sen åkte vi till Kristin, Mikael och Elin. Väl där var även Kristins bror där och vi tog oss en promenad till Rackstad muséet och fikade. Jättemysigt där uppe, inte ofta man går dit och det fanns väldigt många fina hus och trädgårdar på vägen..
Sen var det en tur på staden och innan vi åkte hem handlade vi lite mat.
Nu ska jag snart pyssla lite igen och sen ska jag slappa lite framför tv:n har jag tänkt mig.


***


Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Tappa bort gubben på Bergvik, ja du är rolig du... Kanske fanns nån annan du kunde tagit med hem :O)
Så kan det gå, Rackstadsmuseet, har du tittat på utställningen de har nu, den ska va nåt speciellt, säger de...

Morfen sa...

Oj vilken händelserik dag du hade! Ah, det är allt väldigt mysigt med bäbisar.. Tiden går så fort bara.. Jag längtar redan efter kompisar som ska få barn (min minsta är 3½) så att jag får gosa lite med dem och sen får man väl längta efter barnbarn antar jag. Kul att beställa barnvagn. :) Kramis!