tisdag 30 juni 2009


Här är mitt bidrag till Scrapperiets sommartävling.. En tävling som är indelat i fem olika deltävlingar och den första deltävlingen var att tolka en lo skiss..

Igår grillade jag hos Kristin och Mikael efter jobbet, var så himla gott och mysigt!! Finns det något bättre att grilla en varm sommarkväll, maten smakar ju ljuvligt.. (Om man inte bränner köttet, men det är en annan sak...) Var där ända tills det var sovtajm, så det var bums i säng när jag kom hem.. Jobbig natt för jag har fått en sån rethosta som såklart är värst på natten, sen att det är varmt som i en gryta gör inte saken bättre..

Idag var det dags för att handla efter jobbet och nu börjar det så smått fyllas med festivalare i affärerna. Tycker det är otroligt roligt med allt folk som kommer från olika delar av världen, stämningen är på topp. Detta är också ett tecken på att det är sommar för mig. Däremot var det många år sen jag slutade att gå in på festivalen, minns faktiskt inte när jag var inne sist, men de senaste sju åren har jag inte varit där iaf..
När jag kom hem åkte jag ner till sjön och umgicks med mamma och syskonbarnen, flickorna har lärt sig att stå på händer i vattnet och gissa om de med stolthet visade det för mig! De är så himla goa och duktiga! Detta kunde de inte i helgen när vi var nere..

Nu är det snart Morden i Midsomer och innan dess ska jag gör mig kvällsmat så ni får ha det!


***

Kram

Inga kommentarer: