måndag 22 juni 2009

Igår spenderade jag dagen i Karlstad hos min syster och hennes familj, de har byggt ett nytt hus och igår fick åka dit och titta på det. Himmel vad fint det var! Där kommer de att stormtrivas allihopa!
Efter vi varit hos dem så åkte vi till Ikea och små shoppade lite, blev en plastlåda, två mappar som vi kan ha papper i och en sockerströare.. Så billigt var det längesen det blev för mig när jag var på ikea! När jag kom hem blev det mat och en myskväll med sambon framför tv:n.

Idag slutade jag tidigt och gick ner på stan en liten stund.. Jag skulle ta ut mediciner på apoteket och det var jag inte ensam om! När jag kom in var det ett nummer i början av 300 och jag fick 330! Det tog ett tag för mig därinne vill jag lova, var dessutom tvungen att ta ut astma medicinen för den var helt slut hemma.. Efter det åkte jag ut på en snabb visit hos Kicki och Felicia, de hade fått några scrapvaror hem till sig och de blev jag jätte sugna på att hämta.


Syns lite dåligt här på bilden, men jag har skickat efter en julstämpel (Lika bra att börja i tid) :) Pärlor, en kniv och en skärmatta till min silhouette, på köpet fick vi också ett band och ett blompaket! Inte illa...
Jag, Kicki, Marie och Ellie tog en promenad förut också, jätte jobbigt var det idag! Fick ont i ryggen som bara den!



***



Kram

2 kommentarer:

Karin sa...

Använder du din Silhouette mycket?? Jag har inte riktigt kommit igång med min. Har testat att göra några löv och en blomma. Hur använder du din?

Morfen sa...

Jag borde också skaffa ny kniv till min Silhouette, men jag kör budgetvarianten just nu och skär ut samma motiv/text två ggr.. när jag nu använder den, den dammar mest i ett hörn. Tack för trevlig kommentar hos mig. Välkommen tbx. :) Kram