torsdag 11 juni 2009


Här kommer den andra lo:n jag gjorde under helgen!


Igår blev det en fika på det nya caféet som öppnat i stan, ligger ungefär mittemot sunday café. Annas café eller nått tror jag det heter. Det var hur bra som helst! Priserna var helt ok och stuket inne var en mer modern variant, men rekommenderar det varmt!
Efter det så var jag på studentfest här hemma i Perserud och vi fick hur mycket god mat som helst! Kommer inte ihåg att jag bjöd på så mycket när jag tog studenten, jag och Kicki konstaterade också att det är tio år sen iår som vi tog studenten.. Herregud vad tiden flyger fram!! Härlig känsla det där att ta studenten!

Idag är det också studentfest här i Perserud, men tyvärr kan jag inte gå på den. Känns lite vemodigt eftersom jag gick på den igår, men jag blev dålig av astman och allergin så jag måste vila mig från allt sånt idag känner jag. Nu ska jag gå ner och göra i ordning något att äta!




***



Kram

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Sara!
Tiden går så himla fort och visst minns man när man tog studenten, kan säga att det var mycket mer än 10 år sen *fniss*
Kram Annica.

Karin sa...

Visst är det härligt med studenten, men idag har det regnat så studenterna här blev genomblöta! Många nya fina layouter du gjort!