onsdag 24 juni 2009


Fick en beställning på ett kort från Camilla till en liten kille, så här blev det..

Igår åkte jag och Kristin på shopping runda till Charlottenberg efter jobbet, himmel va roligt det var.. Vi shoppade järnet båda två.. Kristin var iofs värre men jag fick tag i saker jag verkligen behöver och jag blev super nöjd. Bidde lite scrapsaker, ett par mamma shorts, en klänning, diadem, ett par skor.. Å inte att förglömma, milkshake på Mc Donalds :)
När jag kom hem gjorde jag kortet och tittade på Morden i Midsomer, åh vad det känns som sommar när det börjar!

Idag hamnade jag på soffan när jag kom hem för jisses vad trött jag var! En timme sov jag och det var tur, för ikväll är vi ett gäng som ska gratta en gammal arbetskamrat till oss. Vi ska gå till brygga på räkfrossa- Mums!

Nu ser jag att det är hög tid för att göra mig i ordning!

Ha det bra!


***

Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ha det bra på "BRYGGA"

Marie sa...

fint kort!

Camilla sa...

Mottagarna av kortet blev mycket nöjda! Om jag inte gav bort den finaste presenten så hade jag iaf det finaste kortet! =) Tack för hjälpen! Kram.