tisdag 9 juni 2009


Söndagen började med att jag gjorde en scrapsida till, det är så himla roligt när man väl får tid till det! Efter det fick vi flera besök, ena var Kristins bror Tomas som var här och skulle lära sig att flugfiska, under tiden han var här kom även svärmor och Robin hit och fikade med oss..
Efter det tog jag allt och gjorde en sida till, lika bra att hålla på menas man har lust! :)

Igår hade vi avslutningskväll med alla barn och föräldrar på jobbet. Vi var på sågudden och hade med oss våra egna picknick korgar. Jätte mysigt var det, lite små kallt på slutet men det var inte så farligt.. Typ 20 minuter efter vi åkt därifrån, började det att spöregna!! Vaddå tur?

Idag hade jag en "Sara dag" och gick på stan, tycker det är så himla härligt ibland att bara få strosa omkring och inte stressa. Jag var inne i typ alla affärer i hela Arvika men vad gör väl det när man har tid till det? Köpte mig en porslins lotus blomma på homeedition under Cult design, Smycka och tio-serien, finner ni den. Jag har både en ram och en kruka jag kan sätta den på.
Sen strosade jag vidare och hamnade tillslut på mansion, där jag köpte grejer till naglarna, så nu sitter jag här och skriver i mina "nya" naglar.. kom på precis när jag var klar med dem att jag ska duscha sen, hur genomtänkt tror ni detta var?
Efter det stannade jag till hos Ingela på tryckpunkten och pratade ett tag och sen var det dags för slutstationen på Palmviken, där jag skulle handla mat. Inte den roligaste avslutningen men efter att fått min runda på stan så går det mesta..



***


Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Låtr som en alldeles utomordentlig "saradag"
En sån ska jag också snart unna mig ;o)

Geta sa...

En sån dag vill jag också ha! Kanske funkar nån gång i sommar :-)
Kram.