fredag 5 juni 2009



Här är ett av studentkorten jag gjorde till en kille som tog studenten redan i helgen... Alltid lika svårt att göra kort till killar tycker jag.

I Onsdags var det återigen körövning efter jobbet och jag var så otroligt trött så jag trodde jag skulle somna när jag stod upp och sjöng! Klart att det tar ut sin rätt när man hållit på med något konstant i typ två månader.
Igår var det äntligen dax för vår tävling i Karlstad (här kan du läsa lite mer om det) Gissa vemsom glömde kameran....Vi var sist ut och det gick över förväntan tycker jag.
Lite småfel hände väl,
men det var det nog inte många som såg :)
Stora Enso blev den vinnande kören men vi gjorde alla vårt bästa, vi vet att vi har utvecklats enormt mycket och vi hade jätte roligt så vi gick vinnande ur tävlingen ändå tycker jag!!


Nu är det dags för att åka till jobbet och sen ska jag ha en riktigt lugn helg! Inget inplanerat på hela helgen, jag ska bara njuta!!



***


Kram

1 kommentar:

Lena sa...

Jo du....tänk att man skulle fastna på bild...i tidningen!! Typiskt!! Hur är det gumman? Igår var jag på bakfickan och åt och drack...är ganska tung i huvudet idag...men jag överlever, tror jag! Kram på dig!! // Anna ♥