söndag 14 juni 2009


Här är en lo med kort från förra sommaren när vi var i Kungsbacka. Här står jag uppe på kungsklyftan och äter körsbär och njuter av utsikten!

I fredags efter jobbet var vi i väg och fikade med sambons familj på Nordells. Vi firade att Robin gick ur andra ring och Cameron gick ur förskoleklassen. Sen var vi (några kompisar) och kollade på studentparaden för Solbergagymnasiet. Stackars dem, det började såklart regna så det blev ganska blött för dem. Vet ni vad vi gjorde sen?? Vi fikade :) Så två fika på en dag, inte så illa..

Igår sov jag ända till klockan var kvart över tio! Inte så vanligt för att vara mig men jag vet varför.. Jag låg vaken mellan typ två och sex.. Det är så himla jobbigt när det blir så! Man tänker och tänker och "vrir" och vänder på sig.. Läste tillslut en bok och då orkade jag koppla bort alla tankar så jag somnade om..

Vi elva tiden var jag och Kicki ute och gick en promenad, var ganska sleten i benen så det var gôtt att gå ur dem lite..

Sen åkte jag och Kevin till Morokulien och var på en loppis som Marita stod och var med i.. Var egentligen meningen att jag också skulle vara med men det var så dåligt väder så jag ville inte.. Gick runt där och strosade en stund innan vi åkte hem och slappade. Efter det körde jag ner sambon till stan för han skulle på fest och jag åkte till svärmor och duschade. När jag kom dit var Wenche också där och det var så skönt att få träffa henne igen. Vi pratade en stund och jag blev bjuden på räkor och dricka- Mums

Efter jag gjort mig i ordning kom Kicki ner till stan och vi gick till en kompis till henne.. Där satt vi en liten stund och sen gick vi vidare till bryggan. Vi fick tag på ett bord och där satt vi och pratade ända fram till klockan var tolv och Björn Rosenström började spela. När han spelat klart var det dags för att åka hem och ta natten!!




***



Kram

Inga kommentarer: