tisdag 2 juni 2009


Här kommer bröllopskortet som jag gjorde till Kristin och Mikael. Bazzill och Maja design papper, stämpeln har jag embossat.

Igår var jag i Karlstad på småbarnspedagogik hela dagen, det var jätte spännande och väldigt bra upplagt. Först fick vi sitta och diskutera i olika grupper som vi blev indelade i.
Sen var det föreläsning och efter det fick vi diskutera i grupperna igen..
Många olika tankar som ploppar upp då.
När jag kom hem skulle jag egentligen till Kristin och kolla på alla bröllopspresenter men hennes pappa behövde hjälp med något bord så vi hoppade över det. Åkte hem och då hade jag fått en vänförfrågan på fb från en gammal klasskamrat och det var så himla roligt att höra ifrån henne igen! Henne "mailade" jag halva kvällen och vi har fortsatt idag.. Vi har några år att ta igen! :)
Jag och Kicki tog en promenad, hon kom hem i söndags från Mallorca, inte litte brun hon! Jag var ungefär som ett vitt spöke i jämförelse...

Idag har jag jobbat och efter jobbet var det kör. På torsdag gäller det så denna veckan går åt till att öva, öva och öva! Tyvärr tyckte jag inte att vi var så himla bra idag så nerverna kommer nog att infinna sig på torsdag vill jag lova!




***



Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Jättefint kort!
FB? Lägg till mig som vän vetja! Finns fb profil på min blogg :O)
Ha en fortsatt bra kväll!

♥ Pia... sa...

hej...snyggt kort...och lycka till på torsdag..kram....pia