fredag 26 juni 2009


Här kommer det ännu mer scrapsaker jag köpt under veckan! Det blir så mycket på en gång ibland.. Punchen är en circle scallop och jag hoppas jag får stor användning av den! Har länge velat haft en men nu när jag fick den så kommer jag inte ihåg vad jag skulle använda den till... Typiskt mig eller?

Igår bakade jag havreflarn när jag kom hem i värmen, riktigt skönt att vara inne när man är ute nästan hela dagen med barnen. Kakorna är till Kicki som snart fyller år.. Jag åkte även hem till mormor och hälsade på henne en snabbis, sen var jag bara hemma hela kvällen och kollade på tv..

Gissade när jag vaknade idag?? Klockan 04,06!! Jag hörde en geting eller humla eller nått så jag for upp ur sängen och slängde igen dörren så den inte skulle komma in till mig i sovrmmet. Dessvärre blev jag väldigt pigg av att väckas så här och tillslut var det lika bra att gå upp.. Vad dagen idag har att bjuda på "spôrs å ses", mamma pratade om igår att bjuda mig på grillat ikväll v får hoppas det blir så....:)


***


Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

"Ute så mycket med barna..." Är det nåt jag kan sakna från mitt gamla dagisjobb, så är det just det, att vara ute med ungarna...Mina fabriksarbetande gubbar klär man inte på och går ut med hur som helst :O)

ÅsaF sa...

Kul med nya scrapsaker! :-) Stansen låter passande för att göra egna text-cirklar...! ;-) Finfina kort du har gjort förresten! Å tack för alla goa kommentarer i min blogg! :-)

Morfen sa...

Kul med nya scrapsaker!! Den där stansen har jag spanat på och är jättesugen på, den verkar ju jättekul!