torsdag 18 juni 2009

Här kommer lite olika kort som jag gjort till Home edition och tryckpunkten under veckan.
Förrådet var nästan tomt så det behövdes fyllas på!



De här korten är ett 6*6 format så de är inte så stora!

Ja, det var ju det där med graviditeten.. Är nu i vecka 15+3 för att vara exakt och graviditeten har löpt på ganska bra. I början hade jag en blödning som gjorde mig ganska nervös men som visade sig att det inte var något farligt, men fy tusan innan jag fick reda på det!
Dessutom är jag en person som väldigt ofta får uvi och det fick jag också såklart för några veckor sen, visade sig också att jag har gbs... Första penicillin kuren tog inte bort uvi:n, efter den andra blev det bra mycket bättre. Men tyvärr verkar det nu kommit tillbaka igen, så till veckan får jag väl återigen ta ett test misstänker jag. Aldrig kan man få vara riktigt bra... Suck!


Veckan som gått tycker jag har gått väldigt snabbt, men jag har inte åstadkommit så mycket. Varit hos mormor,mamma och pappa å hälsat på. Igår skulle jag egentligen äta
pizza med Marleen men hon fick tyvärr förhinder..
Idag har jag och halva Arvika handlat inför midsommar helgen.. Pust och stön... Inte det roligaste jag vet men det gick bra mycket bättre än vad jag förväntat mig.



***


Kram

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Handla dan för midsommarafton, är nog tusan ingen hit :O) Lilla o va i Arvika och handlade med Mormor, och han sa att det hur mycket folk som helst... Phu... Ja gjorde mitt i går, men det var lite halvtrångt även då.

Lena sa...

Halloj vännen!! Så produktiv du varit...hejja på!! Jag har just tagit mig ett glas vin och känner mig ganska trött just nu...kommer nog somna framför tv:n ganska snart har jag en känsla av. Skickar iallafall en hel bunt med midsommarkramar till dig!! Ses på söndag!! // Kram Anna ♥

♥ Pia... sa...

Hej Sara...vill önska dej och lilla maggen en trevlig messômmer...kram ..pia

E sa...

Fina kort du har gjort! Gillar alla småkorten, charmiga!
Hoppas du får en härlig midsommar!