tisdag 1 september 2009


Ser ni vad det ser ut som? Sambon var tvungen att stanna bilen och ta kort på molnet när vi var ute och åkte i lördags... Vi tycker iaf att det ser ut som en haj.. :)

I söndags pysslade jag med allt möjligt inför mässan till helgen.. Konstigt det där att allt blir på en gång, det hopar sig alltid på slutet.

Igår hade vi planeringsdag på jobbet så på ett sätt fick jag vila igår med, nu är jag mycket bättre i magen som tur är.. Alltså ondheten när jag går, sammandragningar finns kvar..
Efter jobbet skulle jag till bm och hon var superstressad, nästan så det smitta av sig på mig med. Lite tråkigt måste jag säga men så är det ibland.. Bebisens hjärtljud lät bra iaf och hon trodde nog det jag kände i magen nu när jag går, kan vara en början till foglossning.
Gick en sväng på stan också och köpte lite saker inför mässan, sen när jag kom hem kollade jag på tv och gjorde smycken.

Idag började jag inte förräns 10,00 och det var så skönt att få sova tills jag vaknade. Iofs vaknade jag med ett ryck, för vi hade lovat att hänga ut nyckeln till mattläggaren och det glömde jag totalt bort igår. Hoppa ur sängen och sprang ut men då hade sambon redan fixat det.. Duktig han- ibland ♥ :)
Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och små pyssla lite här hemma..


***

Kram

Inga kommentarer: