måndag 7 september 2009



Nu är helgen förbi och hjärnan har börjat gå på högvarv efter mässan, man får så himla många idéer som man vill kunna skapa så snabbt som möjligt! :) Tänk hur man är.. Jag, Pia och "Anna" har iaf haft en jättekul helg tillsammans och det är väl en himla tur det. Skratt, prat och mat har förgyllt vår helg och det är väl aldrig fy skam.. Pia och Anna har också skrivit om helgen så om ni vill få deras syn på helgen så gå in på deras bloggar och läs!

Kom hem vid sex tiden igår och då var det bara att äta och duscha, sen blev det datorn resten av kvällen. Gick och la mig ganska tidigt för sleten efter helgen det blev jag!

Idag slutade jag klockan 17:00 och då träffade jag Marleen och vi åt pizza på Shalom, i fredags åt jag också pizza så nu måste jag nog skärpa mig.. Även fast jag är gravid så kan man inte äta sån mat flera dagar i veckan.. Men det är ganska bra att skylla på bebisen som är sugen på pizza ;)
När jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och suttit vid datorn och gjort en panduro beställning. Mycket man vill ha nu till jul, jag får alltid ett stort köp begär innan jul, egentligen borde man ju spara alla pengar till bebisen och julklappar nu för jag vet ju hur det blir.. Men det är inte lika kul som att shoppa upp dem till mig själv...

Precis innan jag skulle börja blogga kom det upp på datorn att vi typ har 40 trojaner i datorn.. Kanske måste kolla upp det nu, innan de gör alldeles för stor skada..


Ha det!


***

Kram

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej...ja det var nåt sånt i moin dator oxå för några dagar sedan...att den skulle krascha osv...de har den inte gjort än så...ja..litte på tom gång har vi nog gått på idag jag och "ANNA" fast vi klarade dagen bra ändå:)Nu har jag varit och handlat..lagat mat..varit till lillskrutten och pussat på han...gått en långpromenad med hunden..och ätit kantarelltoast..sen blev det nerdimp i soffan för att kolla tv..höll på att slockna där..NU är jag på g... igen..pysselhjärnan har gått igång igen...ha de gött
..och njuuuut av pizzan..kram..Pia

Geta sa...

Ät du pizza med gott samvete....och skyll på bebisen :-)
Ha det gott!
Kram.

Lena sa...

Ja tänk vad dess små bebisar kan ställa till med...ät du och må gott, det ordnar sig, det vet du!! Tack för helgen...det var kul. Det känns i kroppen och knoppen idag. Till helgen tar vi nya tag, eller hur? Kram på dig!! // Anna ♥

♥ Pia... sa...

Hej OM jag minns rätt..så lämnade jag de där gröna dynorna till L...hör med henne..tror det var så..jag har i vart fall inte dom här..