torsdag 17 september 2009

Havandeskapsförgiftning

Var på återkontroll i tisdags i Karlstad på spec. mödravården. Läkaren jag träffade denna gången tyckte att jag kämpat nog nu och sjukskrev mig i två veckor.. Då skulle jag nämligen få komma tillbaka på ultraljud igen för att kolla så bebisen växer som den ska.
Tack vare sambon så kollade de mitt blodtryck innan vi skulle gå och då var det alldeles för högt.. Fick lämna ett urinprov också och det visade att jag hade äggvita i urinen.. In till läkaren igen och hon ville att jag skulle läggas in.. Så nu är jag inlagd på sjukhuset på obestämd tid..
Usch, inget vidare måste jag erkänna. Oron är väl egentligen det jobbigaste och ovissheten.. Ligger gärna inne hela tiden bara jag vet att allt går bra!! Men det är det ingen som vet i nuläget utan det är bara att ta en dag i taget..
Håll alla tummar för mig nu!!
***

Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är på rätt ställe för att få den bästa hjälpen!!! Stor kram från mig till dig...

♥ Pia... sa...

Men lille vän...ja jag håller med Anna...du är på rätt ställe..håller tummarna och tänker på dej...kram..PIA

Pillargontanten sa...

Ja, vad ska man tillägga... Även om det är tråkigt, så är du ju på rätt plats :O)
Snart är bebben ute, och då kommer det en ljuvligt tid.
Kramen!

Anonym sa...

Håller alla tummar jag har, kram på dig...Sara

Karin sa...

Håller alla tummar för dig! Det kommer säkert att ordna sig. Ta det bara lugnt och vila.