tisdag 29 september 2009

Idag är det en ganska "stor" dag, känns det som.. Idag ska jag på tillväxt ul och se hur mycket bebisen växt på två veckor.. Dessutom ska de kolla flödet och fostervattens mängden igen.. Hoppas så att det ska vara bra! Håll alla tummarna för oss!

Vi kommer nog att få komma på besök på avd 10 också idag om vi har tur.. Om bebisen kommer som prematur så är det där vi kommer att bo en stund framöver..

Annars är väl läget som vanligt.. Jag har högt blodtryck på morgonen och sen med medicinering går det ner lite under dagen.. Fick väldigt ont i magen natt mellan lördag och söndag igen fast denna gången var det på ett annat sätt. Det satt mer nere i magen så det var väl onda sammandragningar som var orsaken tror jag.. Det gick iaf över så fort jag fick panodil och värme på magen..

***

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar i världen för dig att det ska gå bra.
Kram Ita

Morfen sa...

Tänker på dig och bebisen och håller alla tummar jag har! Spännande att få se hur mycket den växt. Tur i oturen så får du mycket koll på din bebis. :) Kram!