onsdag 9 september 2009


Igår gjorde jag en lo från Grebbestad, kan lova att den inte är så sned som jag visar här.. Beskärde den på nått konstigt snett vis.. Jag har liftat morfens "snöbus" layout för jag gillade upplägget så himla mycket! Gjorde även en till lo igår men det visar jag någon annan dag!
Igår började äntligen idol och jag satt fastklistrad framför tv:n och bara njöt.. :) Tänk att man kan vara så inbiten på ett program, nu vet sambon snart vad som väntar..

Idag har jag fixat och donat för kalaset och gästerna kommer alldeles strax.. Vem fyller år då? Jo jag.. (Fiskar efter kommentarer) ;) Så ikväll blir det smörgåstårta och vanlig tårta och det ska bli så himla gôtt! Köpte smörgåstårtan på Nordells och den är så himla go!! Rekommenderas varmt!

Nu kommer de första gästerna!


***

Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättestor GRATTISKRAM från mig!!!
Ha en riktigt trevlig kväll:)

Lena sa...

Halloj!!

Jag har redan sjungit för dig på telefon men jag skickar en miljon med grattiskramar och jag hoppas du haft en jättebra kväll med nära och kära!!!! Kram, kram!!!!// Anna ♥

Anonym sa...

Grattis Sara! :) Hoppas allt är bra med dej och Den lill*. KraaM Siri!

♥ Pia... sa...

men oj då..det visste jag inte att du fyllde idag oxå...stort grattis och många kramar te dej..hoppas dagen varit kanon..Pia

Vera sa...

Hipp hipp hurra!!! Stort grattis på födelsedagen.

Kram Malin

Anonym sa...

Grattis igen då ;)

Men jag vill verkligen poängtera att jag har nu kollat upp lite teknisk data på vår plasma-tv..tyvärr smöla..;( ..men Mhz ligger inte i linjär linje utan att bryta pixlar för mycket, vi kan helt enkelt inte se på "Idol"...tyvärr, men du kanske kan se hos mamma o pappa din??
:D

// Din sambo

Morfen sa...

GRATTIS!!! Hoppas kalaset blev mysigt. :D

Åh vad kul att du gjorde det - liftade min layout! Gillar färgerna massor. Kan meddela att jag också sitter som fastklistrad framför Idol. Jag gillar nya juryn mycket mer än den gamla - det är roligare och mysigare nu helt enkelt. Kramis!