torsdag 3 september 2009


En massa pyssel har jag fått hem idag! Ser att inte bilden är den bästa tyvärr, den bidde mörk. Flera olika bokstavsstickers, 3 olika sorters blommor, ett paket med blad, 2 olika dies till revolution. Nu ska jag bara få tid till att scrappa och göra kort också.. Efter helgen som kommer blir det bättre med tid igen.

Igår gjorde jag lite fler kransar som jag ska ha med mig till helgen, två lite större och en lite mindre..Man tror att det går fort att göra, men himmel vilken tid det tar! Efter det gjorde jag klart ett halsband till och sen plockade jag undan lite hemma.. Välbehövligt!

Idag har jag bara städat, städat och städat.. Inget vidare för varken rygg eller mage men det måste göras.. Har tagit det ganska lugnt ändå, men nu får jag nog erkänna att det känns lite. Så nu ska jag ta mig en tur till mamma och pappa och ta mig en dusch, det ska nog göra susen!



***


Kram

3 kommentarer:

Morfen sa...

Oj oj oj vilka smaskiga pysselgrejer!! Have fun! :D Kramis

Pillargontanten sa...

Lycka till på marknaden, kanske tar jag mig en tur, då kommer jag absolut fram och hälsar, om jag hittar er :O)

Marie sa...

oh vilket härligt paket! :)