lördag 19 september 2009

Vilken rolig blogg detta kommer bli nu när jag inte kan prata om annat än sjukhus... ;) Ni får stå ut för detta är vad som händer för mig på dagarna..:)

Blodtrycket får de inte riktigt bukt på.. Mitt på dagen är det ok... eller ok.. Beror på hur man ser på det, igår låg det på 144/96 så högt är det fortfarande men det är iaf lägre än på morgonen och kvällen.. 170/107 hade jag i morse när jag vaknade..

Äggvitan var 2+ i morse så nu ska måste jag spara allt urin under ett dygn.. Superkul..;P Ett himla sjå kan jag lova och eftersom det är under ett dygn så måste jag göra det på natten också.. Man blir ganska pigg då...

Annars är det dator, tv, korsord, böcker och tidningar som jag spenderar min tid med på dagarna.. Ja, jag ska inte klaga.. Jag har haft besök varje dag hittils så det är inte så synd om mig..

***

Kram

5 kommentarer:

Karin sa...

Kan du inte få lov att färglägga lite stämpelmotiv där i sängen????
Det är ju rena medicinen...

Geta sa...

Tänker på dej! Ta hand om dej nu.
Stor kram.

Carina sa...

Du får be din snälla man att hämta alla scrapsakerna så ska du se att tiden går fort. Den brukar ju göra det bara man har något skoj att hitta på.
Du kan kanske tom få till en liten butik för handgjorda julkort.

Jag håller alla tummar för dig och hoppas allt går bra.

Morfen sa...

Usch din stackare!! Lider verkligen med dig. Hoppas de får läget under kontroll. Håller med Karin om att måla stämpelmotiv är roligt och lagom pyssel. Kramis!!

Anonym sa...

Hej, det där är inte så roligt.... Om jag förstått allt rätt så e det ett tag kvar innan bebisen ska "ramla" ut?? Jag blev oxå inlagd men då hade jag gått en vecka över tiden så det var ju ingen fara direkt....
Kul idé det där med bytar träffar =). Trevlig blogg i övrigt så jag kommer att återvända.
Kram Carita "Ita"

Nyfiken, hur hitta du till mig??