fredag 11 september 2009


Här är mitt första inköp till bebisen! En filt från meandi som är brun, har en orange kant runtomkring med vita moln på, som ni ser.. :) Kunde inte låta bli den för den är så "Sarig" som det bara går att bli!

Födelsedagskalaset flöt på fint, fick mest pengar eftersom jag önskat mig det.. Vi ska köpa oss en systemkamera innan bebisen kommer har vi tänkt och då var pengar en bra present.. Fick även en ljuslykta att ha på väggen av Kaj Stuart Beck och tre ljuslyktor på fot. Presentkort, och en sockerskål, blommor.. Ja, en hel del måste jag erkänna!

Igår pysslade jag lite under kvällen, började göra julkorten.. Tror inte jag kommer att ha så mycket tid för det framöver så det är lika bra att börja.. Gick och la mig strax efter idol för det var nära att jag inte orkade se klart..

Idag har jag varit och handlat med mormor efter jobbet, sen åkte vi hem till henne och fikade ett tag.. När vi kom hem var nästan hela badrummet klart.. Ja alltså med kaklet. Så nu är golv och kakel klart och det blir så fint tycker jag! Snart snart kommer vi att ha ett badrum igen och det ska bli så skönt!


Ha en trevlig helg!!


***


Kram

3 kommentarer:

Angela sa...

Fiiin filt! :) Tänkte också börja med julkorten snart, lika bra...

Karin sa...

Så mysigt att handla till en väntad bebis! Ska bli trevligt att börja med julkort snart!

Nallebr.. sa...

åå vilken fin filt!!