söndag 13 september 2009


Igår gjorde jag och "Anna" kort i några timmar, 4 olika blev det till våra butiker som säljer de åt oss. Nu ska vi bara montera ihop dem och det brukar vi göra var för sig..
När vi var klara med det var det bara att göra i ordning allt för kvällen.. Kristin, Mikael och Elin kom hit nämligen hit och vi åt mat, fikade och skrattade. :)

Idag har det också gått i pyssel under dagen.. Började göra julkort häromdagen och idag fortsatte jag med dem. Har tre olika sorter klara för mig, nu är det bara att göra klart alla :) Men de julkorten får ni se efter jag skickat dem, så det är en stund kvar...
Kastade ihop en kladdkaka på eftermiddagen också till tjejerna som kom på klädbytardagen, ja, nu har det nog blivit mer en bytardag. Vi träffas ett gäng med tjejer och byter saker med varandra som vi har tröttnat på.. Kläder, gardiner, dukar, porslin, ljusstakar, ja allt man kan byta!. Jättekul är det och massa av nya saker får man...
Så här fint blev mitt vardagsrum...



Ha det!


***

Kram

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Bytardag, det lät kul, kanske vore nåt att prova i Värmskog :O)

Unknown sa...

Hej Sara!
Tack gulliga du för välkomnandet på svensk scrapbooking och kommentaren i min blogg, det värmer. Vad smart med bytardag och roligt =) Må gott, kram

SusanneSj sa...

Ett jättefint kort : )

Jennie/Deleelsia sa...

Vilket sött och stilrent kort du har gjort.

Vad kul det verkar med bytar dag, en jättebra idé ju i stället för allt hålla på och köpa nytt och slänga som man verkligen inte borde.

Kram J.