söndag 30 augusti 2009


Här bakas det för fullt inför Brunskogsmässan! Tre satser med lavendelskorpor gjorde jag igår och nu luktar det ljuvligt i hela huset!

I fredags gjorde jag minsta möjliga, tänkte göra en sats med lavendelskorpor redan då, men jag orkade bara inte.. Jag var så sleten, så sleten. Sambon jobbade över och han skulle komma hem 21,30 men jag klarade inte ens att vara vaken till det. :) Himmel säger jag bara, känner ändå att jag sovit ikapp lite under helgen och det känns bra.

Igår började jag med att baka och sen åkte jag och sambon till mamma och pappa och duschade. Vi fick 11- kaffe av mormor och det var lika gott som det brukar vara. Efter det åkte vi en sväng till Chb och gick på shoppingcentret, handlade lite pyssel saker och mycket kläder.. :) Allt börjar bli väldans smått för mig nu och de byxor jag köpte i början av graviditeten börjar också bli små.

När vi kom hem åkte vi nästan med en gång ner till stan igen och hälsade på svärmor en stund. Sen skulle sambon på fest så jag körde honom dit. Sen bakade jag skorpor hela kvällen och försökte blogga, men det ville inte datorn. Den var helt omöjlig och i morse när jag försökte starta den tog det 4 timmar för mig att få i ordning den.. Nu har vi sån tur att dr Tomas har lovat oss att titta på den så nu ska vi försöka spara allt som behöver sparas och sen ska den få åka en sväng till honom. Om inte det går, ja, då måste vi nog köpa en ny för annars kommer vi nog att bli tokiga här på lycka!


***


Kram

1 kommentar:

Lena sa...

Hej vännen!! Gött att magen växer, då är det som det ska. Jag bakade oxå skorpor igår och även idag så man går här i lavendeldoften och myser. Snart ska vi på middag hos mamma och sen bär det av till Maggan på kaffe...får se om jag är helt utsliten sen...jag har inte varit utanför dörren sen i måndags!! Hoppas jag inte hann smitta dig,. Kram på dig...vi kanske kunde höras i kväll!! Kram, kram Anna ♥