torsdag 27 augusti 2009


Här är tändsticksaskarna som jag har gjort till höstmarknaden i Brunskog den 5-6 september. Det är jag, Pia och "Anna" som är i farten igen och det ska bli så roligt! Har inte gjort så mycket till mässan i år men några saker har jag fixat till iaf.

Igår jobbade jag till 18,30 och jag måste erkänna att jag var ganska mör innan jag kom hem. Det blev en lång dag.. Vaknade strax innan sju och kom på att killarna som ska göra i ordning vårt badrum skulle komma. Fort upp så jag hann att gå på toan innan de kom.. Efter det satt jag vid datorn och sen åt jag frukost framför tv:n... :) Höll på att komma försent såklart.. Typiskt mig när jag har mycket tid på mornarna, då håller jag på att stressa ihjäl mig! Kom till jobbet med andan i halsen och då visade det sig att min ena kollega blivit sjuk och hade blivit tvungen att åka hem.. Så det blev till att slänga sig in i verkligheten igen. Det gick allt ganska bra ändå måste jag erkänna men sleten det blev jag.

Efter jobbet åkte jag till lidl och skulle köpa tändsticksaskar och lite annat småplock. Hoppade på ett album som det var rea på, kostade bara 60:- så jag gjorde ett riktigt klipp!



Tyckte det var riktigt läckert också.
Tändsticksaskar fanns det inga så det enda jag kom därifrån med var albumet och ett paket bregott.. Fick ta en sväng förbi konsum också och där fanns det askar som tur var. När jag kom hem slappade jag bara framför tv:n.

Idag har det också varit en lång dag, började jobba vid 7,30 och slutade 18,30. Vi hade apt möte efter jobbet så det var därför ajg slutade så sent. Gissa när jag vaknade inatt? Kl 03,00!! Tror ni jag är något trött nu?? Japp!
Åkte hem till mamma och pappa och duschade efter jag kom hem och nu tar jag mig en stund vid datorn, men sen blir det natta!!


***


Kram

4 kommentarer:

Karin sa...

Snyggt album du hittat och tändsticksaskar är kul att skapa med.

ÅsaF sa...

Fina askar!! Hoppas det går bra på marknaden! :-) Kram Åsa

SusanneSj sa...

Låter spännande att stå på marknad. Lycka till m försäljning av dina fina askar.

kram

E sa...

Vilka fina askar! Har varit sugen ett tag på att försöka mig på att göra lite tändsticksaskar men inte kommit till skott. Men nu blev jag lite inspirerad...