söndag 12 april 2009

Vilken härlig påskhelg vi fått! Vädret är ju helt underbart, soligt, varmt och skönt!
Igår kom det en liten påsk gubbe och en liten påsk gumma hit med påskbrev, ägg och påskpresenter. Ja, just det.. det kom en stor påskkärring också.. Det får jag ju inte glömma :)
Klockan 11,00 var det kaffe hos min mormor och det var 11 sorters kakor tror jag.. Min moster och morbror var också där så vi var många i hennes lilla stuga.
På kvällen var det påskmat hos mamma och pappa, massor av olika sorters mat fanns det att välja på; korv, potatis, janssons, paj, ägg, köttbullar, sill mm.

Idag har dagen varit väldigt lugn, jag har knåpat ihop en sida till mitt scrapalbum som har legat ett tag på mitt skrivbord nu..



Snart kommer mitt kusinbarn Anna hit på besök, så sambon har bakat muffins och det luktar helt underbart här hemma..


***


Ha det!
Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Hälsa kocken att muffinsen smakade smaskens... :) Tack för en trevlig pratstund! Kram Anna