söndag 5 april 2009

Jag har faktiskt börjat påskpynta denna helgen som jag bestämde mig för att göra. Fast måste så klart erkänna att jag inte är riktigt färdig än ;) Kvällen är ung så jag kanske hinner färdigt sen.
Igår frågade nämligen sambon om jag ville följa med till min svärmor och hjälpa henne lite med flytten. Och hur det än är så är det så himla mycket roligare att hjälpa andra. Så därför fick mitt påskpyntande läggas på hyllan lite. Vi kom hem runt halv nio igår kväll så jag orkade inte göra det då.
Klockan nio i morse var det dags för att sätta sig i bilen igen och åka till ikea med jobbet. Handlade massor av nödvändiga saker till mig själv också såklart.. En låda, tallrikar, tyg,
pepparkaksformar (?), microkupa mm. Kom hem precis till 16.00 när hockeyn började. Så nu ska jag iväg och kolla in den igen, sambon ropade att den börjat igen...




***


Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Vilket härligt påskris!
Mitt står naturellt, och förblir säkert så....
Ha en härlig vecka!