fredag 10 april 2009

I förrgår efter jobbet kom "Anna" hit och vi försökte få ihop vår beställning på vigsel- och festprogram. Det gick jättebra så vi fick ihop en bild av hur vi ska göra. Kom på att vi var tvungna att åka till Karlstad och köpa mer material och den bästa dagen för det var igår.. På skärtorsdagen..

Så igår efter jobbet åkte vi iväg och vilken eftermiddag/ kväll det blev! En sån där kväll som man får så himla mycket energi av. Kom till Karlstad och gick på panduro och köpte lite tejp och papper, sen gick vi till en bokhandel. På väg dit insåg vi att det var så himla mycket folk vid torget och jag sa till "Anna"- Va mycket poliser det är i stan... Precis när jag sagt det, kom vi ju såklart på att Fbk skulle ju hyllas på torget! :) Klockan 17 skulle det börja och klockan var inte mer än halv fem. Vi handlade det vi skulle på bokhandeln, gick till åhlens där vi skulle köpa band, vilket var i en annan prisklass än vad vi tänkt oss, så det hoppade vi över. Gick till panduro igen och fick tillslut tag på band som vi blev ganska nöjda med. Klockan var då 17,20 så vi gick till torget och då hade spelarna inte kommit än! :) Så vi fick vara med och hylla dem, vilket var superkul!! Vilken fest!
Efter det gick vi och fikade på Royal, där satt vi tills vi insåg att tiden gått ut på bilen! Då fick vi fart vill jag lova! Sen åkte vi hem trötta och sletna, men båda fick en påfyllnad av extra energi!!

Idag ska vi gå på äggpromenad här hemma, klockan 15,00 börjar det. En liten mysig tradition som vi har här ute på landet :) Senare ikväll ska jag gå ut och festa med mina kompisar och vi ska ha såå kul hoppas jag!

GLAD PÅSK!!!


***


Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Vilken tur ni hade då, med Karlstadsbesöket menar jag :O)
Hälsa "Anna" Saknar hennes blogg :O)