torsdag 16 april 2009

Igår passade jag på att gå på stan efter jobbet, hade några ärenden som jag var tvungen att göra. På vägen till bilen gick jag in i en skoaffär och fann ett par skor som var så himla fina! Gick in till Ingela på tryckpunkten och bollade lite med henne. Hon tyckte absolut att jag skulle köpa dem, oftast tar ju sommarskorna slut snabbt och sen ångrar man sig när sommaren kommer. Så jag gick in och köpte dem! :) Jag är jätte nöjd!


Idag har vi haft en stängningsdag på jobbet och vi hann inte med så mycket som vi ville.. Som vanligt, men kul hade vi! Har köpt in en riddarborg till barnen som vi skulle göra i ordning idag. Den var så stor så den tog plats i hela rummet! :) Vi insåg snabbt att den kommer nog bli en ute riddarborg, vi kan nämligen se oss själva packa ihop borgen varje dag innan barnen ska sova.. Ha ha, det kommer ta en halv förmiddag.
Efter jobbet var det dags för körövning igen, det är så himla roligt! Tiden bara flyger fram och helt plötsligt är det slut för idag! Fattar inte det där.. Hur kan 1,5 timme gå såå fort?

Nu blir det sängen för mig! Godnatt!!


***

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul med sommarskor! Känns så tidigt än, men som du säger så tar de väl slut snart... Allt bra med er? Kram på dig!

Pillargontanten sa...

Vilka jättefina skor, vill ha!
Riddarborg låter spännande!

Anonym sa...

Ville bara tacka för kommentaren på min blogg. Nu ska jag ta mig en kopp te och kika i din blogg ett slag...
Kram ztina