fredag 24 april 2009

I går var det dags för kören igen, kom lite längre på den andra låten vi ska sjunga på tävlingen. Lite knivigt men jag tror absolut att vi ska fixa det! Efter det skulle jag på ett "klädparty" kanske man kan kalla det. Friendtex heter klädmärket och det var ganska mycket snygga kläder. Tyvärr var det lite i slutet av säsongen nu och det var mycket som var slut, men jag köpte mig en tunika med halvlång arm och en tunika/klänning med prickar på. Kändes som kvalitén var bra i allafall så jag hoppas och tror att jag blir nöjd.
Åkte hem och insåg att jag var vrål hungrig och väl hemma fanns det ingen mat! Så jag drog med mig sambon till stan och köpte en pizza.. :) Sen sômne jag gôtt i sôffa...

Idag har jag och Kicki varit ute och gått en runda runt Perserud, och ikväll tänkte vi gå på bio och se "Män som hatar kvinnor".. Vi tror och hoppas på den filmen!



Kortet är taget vid sågen i Perserud.


***


Ha det!
Kram



1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Ja där har man gått nån gång:)..Hörde om kören ..ni har lite att bita i:)...ska bli kul att höra när ni uppträder...pizza lät inte så tokigt du...och bio..önskar såå att jag kunde gå på bio här istan..men det är för ljudmässigt svårt för mej..ha en skön helg...Kram..PIA