tisdag 7 april 2009

Åh va härligt det är med våren! Vi har kunnat sitta ute i solväggen och ätit mellanmål med barnen både igår och idag. Det är så himla skönt!
Efter jobbet igår åkte jag runt lite och små sölade, jag köpte påskgodis, handlade, åkte ut till Kalenius en sväng och tittade på blommor. Efter det åkte jag till Tinas Ting och strosade omkring en bra stund. Hade en riktigt "Sara stund" och det är så välbehövligt ibland! Sen åkte jag hem och fortsatte min lilla stund.

Idag slutade jag tidigt och som vanligt räckte inte godiset till som jag köpte igår, så jag fick köpa ännu mer idag. När jag kom hem planterade jag lite blommor ute i krukan som jag har vid dörren, och sen småplockade jag inne en stund. Fick färdigt en loppis låda som jag ska köra hem till mamma och pappa alldeles strax, de har som tur är lite mer plats än vad jag har.
När jag är hos mamma och pappa så ska jag ta mig en liten bad stund också tänkte jag, sen blir det att bänka sig framför tv:n för ikväll är det hockey igen!




***


Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Flitig du är då! Hade de fått hem nåt kul på kalenius? Jag ar där för nån vecka sen, och då fanns det inte så mycket, men men... Det brukar bli fler besök :O)
Godis, ja det kanske man skulle köpa hem :X