torsdag 2 april 2009


Påsken närmar sig med stormsteg och jag har inte fått fram en påskgrej än.. Jag och Kicki pratade om det när vi var ute och gick häromdagen, när det är jul då planerar man hur länge som helst i förväg men påsk... Ja, det är nästan så man glömmer bort det..
Varför har det blivit så?
Under helgen ska jag i alla fall påskpynta lite, det får bli ett av målen denna helgen..

Igår åkte jag och sambon till Charlottenberg och shoppade lite.. Vi blev lika chockade båda två när han svarade ja utan att tveka :) Vi kollade på slalompjäxor och skidor på rea, men det blev inget.. Tyckte inte när allt kom omkring att det var så himla billigt. Bättre att köpa nästa år och lägga undan lite pengar till det istället. (Vet ju hur det brukar bli men tanken är god)
Provade i alla fall ett antal pjäxor och himmel vilken skillnad mot mina gamla! Köpte nog mina för typ 15 år sen och man kan nog säga att kvalitén på pjäxor har blivit bättre...
Sen var det hockey och jag somnade!! Det har jag aldrig gjort förr tror jag!

Idag har jag varit på min första körövning och det var så roligt!! Vi kommer vara med på en tävling i början av juni så nu är det hård träning som gäller! Tur att man har både piano och synt, för de kan komma till användning vill jag lova! Innan man får in sin stämma är det jättesvårt att sjunga i kör, märkte jag idag. Gick ju i en kör för ett och ett halvt år sen och då upplevde jag aldrig det, men idag gjorde jag det..

Nu ska jag se på lite tv-program jag missat under veckan som gått. Tycker det är helt underbart med webb-tv!


***


Ha det!

Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ah...vad kul att det var lyckat på kören...härligt då får man lite skönsång framöver på jobbet då:)....fina blommor du..ja jag har INTE pyntat nåt särkilt jag heller..tänk bara vad MYCKET man pyntade till påsak när du och mina barn var små!! vilken skillnad...men lite fjädrar ska det allt bli..och en och annan höna.....ha de gött..kram..PIA

Anonym sa...

Haha, men Sara! Somna du!?! Kul sällskap:) Tilde har tjatat i flera veckor att vi ska påskpynta, denna helg har jag lovat henne...
Kram på dig!