söndag 26 april 2009


Oj oj, tänk vad man är beroende av datorn och internet egentligen.. Internet har krånglat hela dagen idag och det har varit så konstigt! Börjar ju alltid dagen med att surfa på alla bloggar jag gillar att besöka och det gick inte då.. Började sortera papper och fick i ordning på alla papper från i år, så jag är rätt så nöjd vill jag lova.. Efter det åkte jag till "Anna" i stan och vi gjorde i ordning ett fest- och ett kyrkoprogram och de blev allt rätt bra till slut! Nu ska vi bara förbereda för ihop sättning och sen är de klara!! Skönt, för nu närmar sig 30 maj med stormsteg!
Egentligen var det igår som vi hade bokat och som vi skulle träffas men "Anna" blev sjuk. Så igår blev helt plötsligt hela dagen helt fri! Jag och sambon hade en liten stros dag, vi tog det lugnt och åt frukost sent, sen åkte vi in till stan och bytte lite kläder. Eter det åkte vi hem och städade. På kvällen kom nämligen några kompisar hit och vi grillade och sjöng lips. Jättekul!

Förresten: Filmen var jättebra! Se den!!


***

Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Verkar som om du haft en underbar helg!
Vilken film?
Kram!